خانه » وبلاگ » توری نما

توری نما

نصب توری

عناوین محتوایی که می خوانیم .

نصب توری مرغی

نصب یک توری رادارگریز در بالکن یا قسمتی از ساختمان شما واقعاً می تواند پرندگان را دور نگه دارد! به طور سنتی، این سیستم ها از طریق بتن حفاری می شوند. با این حال، این یک مشکل است زیرا برخی از ساختمان ها وجود دارند که به سادگی اجازه هیچ گونه فعالیت حفاری را نمی دهند. اگر اتفاقاً در این موقعیت قرار گرفتید، شرکت فنی آسمان خراش مجری تخصصی نصب توری مرغی و پرندگان خوشحال است که یک راه حل برای این کار ارائه می دهد.

ما این کار را با استفاده از چسب های مستحکم صنعتی انجام می دهیم تا تور بازدارنده پرنده را در جای خود محکم کنیم. از آنجایی که توری ها وزن قابل توجهی ندارند، چسب های باکیفیت ما برای محکم کردن آن ها در جای خود هیچ مشکلی نخواهند داشت.

اولین قدمی که تیم ما برمی دارد این است که کل بالکن شما را از فضولات پرندگان تمیز کند. آنها حامل باکتری هایی هستند که باعث بیماری می شوند و به طور طبیعی اسیدی هستند. این بدان معناست که روی هر سطحی که روی آن قرار گیرند، می سوزد از جمله بتن، هنگامی که حذف تمام فضولات پرندگان از بالکن شما را به پایان رساندیم، تکنسین های ما نصب حرفه ای تور هایی را که از نظر ساختاری توسط یک چسب قدرتمند پشتیبانی می شوند، ارائه می دهند. هنگامی که به انتهای سازه نصب شد، به جلو می رویم و کابل های کوچکی را بین لنگرها و توری وصل می کنیم.

هر گونه توری اضافی برای پرندگان بریده می شود تا جایی برای ورود پرندگان وجود نداشته باشد. این نیز به این منظور انجام می شود که ظاهر زیبایی در بالکن خود داشته باشید. تنها چیزی که برای شما باقی مانده است یک نصب خوب و تمیز بدون فضولات یا خود کامل کبوتر یا پرندگان دیگر است.

 

کنترل آفات کبوتر با استفاده از توری پرنده

کبوترها در شهر تهران به قدری بخش آشنای مناظر هستند که بیشتر مردم نسبت به حضورشان احساس آرامش می کنند. اگر توریستی باشید تا عکس فوری بگیرید، همه چیز خوب و عالی است، اما برای ساکنان تهران و صاحبان مشاغل، کبوترها می توانند دردسر ایجاد کنند. اگر کبوترها تصمیم گرفتند در ملک شما خانه ایجاد کنند، پس برای راحتی بسیار نزدیک هستند.

کبوترها با کمال میل روی هر سقف موجود، ناودان، بالکن یا حتی در زهکشی مستقر می شوند و اگر نادیده گرفته شوند، می توانند آسیب های گران قیمتی به بار آورند. ناگفته نماند که آنها ناقل بیماری های ناخوشایند هستند، بنابراین مدفوع آنها بالقوه خطرناک است. برای صاحبان املاک تجاری، کبوترها یک کابوس ناخوشایند بهداشتی و ایمنی هستند که ممکن است برای تجارت بد باشد.

گروه های کبوتر می‌توانند به 500 عدد برسند، زیرا برنامه‌ریزی شده‌اند که به خانه بازگردند، بنابراین وقتی در جایی ساکن شدند، تقریباً می‌توانید مطمئن باشید که برای نسل‌ها باز خواهند گشت. خوشبختانه، روش‌های انسانی و مؤثری برای کنترل پرندگان برای جلوگیری از کبوتر وجود دارد، مانند توری مرغی یا پرنده.

تکنسین های شرکت آسمان خراش متخصصان قابل اعتماد کنترل آفات هستند و ما شبکه های پرنده را در اماکن تجاری و مسکونی در تمام مناطق تهران عرضه و نصب می کنیم. ما در طیف گسترده‌ای از روش‌های کنترل آفات انسانی متخصص هستیم و می‌توانیم در مورد راه‌حل‌های بیشتر محافظت از پرندگان، مشاوره دهیم.

 

توری مرغی یا پرنده چیست؟

توری مرغی یا پرنده یا کبوتر روشی برای محافظت از پرندگان است که کبوترها و سایر پرندگان آفتی را از نشستن و لانه سازی بر روی ساختمان ها باز می دارد. این به طور گسترده در مناطق شهری مانند تهران استفاده می شود و راه حل طولانی مدت و موثر کنترل پرندگان را ارائه می دهد.

توری پرنده در همه اشکال، رنگ ها و اندازه ها وجود دارد و معمولاً از سیم پلی اتیلن ساخته می شود، ماده ای بسیار بادوام که در صورت لزوم می تواند نسوز شود. این جنس ضد آب و هوا و اشعه ماوراء بنفش است و بسته به گونه پرنده یا پرندگانی که برای جلوگیری از آن نیاز است، دارای طیفی از گیج های مشبک است. برای ایجاد یک مانع کششی کشیده می شود و با اتصالات فولادی با کیفیت بالا در جای خود ثابت می شود. توری را می توان روی پشت بام ها، پاسیو ها، تاقچه ها، لبه ها و دودکش ها نصب کرد تا مانعی غیر قابل نفوذ برای کبوترها و سایر پرندگان آفت زا شوند.

 

آیا توری پرنده موثر است؟

توری پرنده یک مانع توری محکم ایجاد می کند تا کبوترها را از نشستن روی ساختمان ها، به ویژه روی پشت بام ها، باز دارد. همچنین در نقاط ورودی ساختمان ها برای جلوگیری از ورود کبوترها استفاده می شود. استفاده از توری پرنده در تهران به قدری فراگیر است که کبوترها و سایر پرندگان به طور غریزی از آن اجتناب می کنند. برای یک کبوتر فرود آمدن روی تور تقریباً غیرممکن است، و اگرچه آنها موجودات پایداری هستند، تهران و سایر مناطق شهری آنچنان گستره وسیعی از جایگزین ها را ارائه می دهند که به زودی از آن دست خواهند کشید.

توجه به این نکته ضروری است که توری پرندگان یک روش بازدارنده برای کنترل آفات است و نمی توان از آن برای مقابله با هجوم کبوترهای موجود استفاده کرد. پروژه کنترل آفات طیف گسترده ای از خدمات کنترل آفات انسانی را برای خلاصی از اموال و ساختمان های شما از شر کبوترها، از جمله روش ترجیحی ما برای شاهین، ارائه می دهد.

ما معتقدیم که پیشگیری به اندازه درمان مهم است، بنابراین وقتی مطمئن شدیم که آخرین کبوتر از ساختمان خارج شده است، می‌توانیم بهترین روش‌های پیشگیری از کنترل پرندگان مانند تور را به شما توصیه کنیم.

کنترل کبوتر در پنل های خورشیدی مسکونی و تجاری

پانل های خورشیدی یک راه فوق العاده برای مردم برای کاهش قبض انرژی و کاهش ردپای کربن است. آنها یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که می‌توانید انجام دهید، نه تنها برای کاهش خروجی‌های خود، بلکه برای استفاده شخصی از برق اما اقامت نامطلوب برخی از پرندگان مزاحم، نه تنها کارایی پنل‌های خورشیدی شما را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند هزینه‌های نگهداری بالاتری را در طول زمان ایجاد کند.خوشبختانه، در شرکت آسمان خراش ما یک راه حل ساده و در عین حال موثر برای مشتریان مسکونی و تجاری در منطقه تهران داریم تا از لانه سازی کبوترهای مشکل دار و سایر جوندگان در زیر پانل های خورشیدی شما جلوگیری کنیم.

ما یک سیستم محافظت طولانی مدت و تضمینی برای محافظت در برابر کبوتر پانل های خورشیدی ایجاد کرده ایم. با استفاده از یک توری فولادی گالوانیزه نازک و با استفاده از طناب های راپل، در عین حال مستحکم، مانع از ورود پرندگان مزاحم به زیر مجموعه‌های پنل خورشیدی شما می‌شویم. سیستم ما یا از طریق گیره‌ها یا با سوراخ کردن دقیق اجرا می‌شود، که به شبکه اجازه می‌دهد به طور منظم روی کل پانل قرار بگیرد و از دسترسی پرندگان به فضای امن زیر آن جلوگیری کند.

 

آیا توری پرنده ایمن است؟

توری پرنده برای به دام انداختن یا آسیب رساندن به کبوتر طراحی نشده است و به شرط نصب آن توسط یک متخصص کنترل آفات بی خطر است. آنها با توجه به نوع پرندگانی که می خواهید از آنها جلوگیری کنید، به شما در مورد نوع دقیق و اندازه تور مناسب برای ملک شما توصیه می کنند.

اگر توری پرنده به خوبی نصب نشود، می تواند برای پرندگان کوچکتر خطرناک باشد، به همین دلیل است که استفاده از راپل و تکنسین های ارتفاع استفاده می کنیم تا جایی از چشم نیفتد و کامل نصب شود. در شرکت فنی آسمان خراش ، ما رویکردی انسانی برای کنترل آفات داریم و رنج بی مورد را برای هیچ حیوانی تحمل نمی کنیم. ما در استفاده از گیج صحیح توری بسیار دقت می کنیم و دانش و تجربه نصب توری با راپل را داریم تا خطر را برای پرندگان به حداقل برسانیم.

تور مرغی یا پرنده در تهران چقدر هزینه دارد؟

توری پرنده یک راه حل ضد پرنده بسیار مقرون به صرفه است و با نصب آن توسط متخصصین کار در ارتفاع می تواند سال ها دوام بیاورد. اکثر تورهای کبوتر به سفارش ساخته می شوند، بنابراین هزینه کلی به اندازه و ویژگی های ساختمان شما بستگی دارد.

قیمت توری پرنده

قیمت توری مرغی یا پرنده بر حسب متر مربع محاسبه می شود.بهتر است با ما تماس بگیرید تا بهترین نوع توری پرندگان توسط تیم فنی آسمان خراش مجری تخصصی خدمات نما برای شما نصب شود.

استفاده از یک متخصص کار در ارتفاع برای کنترل آفات مانند شرکت آسمان خراش برای نصب توری کبوتر می تواند آرامش ارزشمندی به شما بدهد. شما می توانید از مواد و نصب با کیفیت بالا اطمینان داشته باشید و همچنین کار تمام شده حداقل خطر را برای پرندگان به همراه دارد. یک کنترل کننده آفات باتجربه همچنین می تواند از محتاط بودن توری اطمینان حاصل کند تا زیبایی ملک شما را حفظ کند، که به ویژه برای صاحبان خانه و ساختمان های خاص مهم است.

آسمان خراش خدمات بسیار رقابتی کنترل پرندگان را در سرتاسر تهران ارائه می دهد و تیم ما خوشحال خواهد شد که بر اساس دارایی و نیازهای خاص شما قیمتی را در اختیار شما قرار دهد.

متخصصان کنترل آفات و تور پرندگان تهران

امروز با ما در شرکت فنی آسمان خراش تماس بگیرید تا در مورد راه حل های آزمایش شده و قابل اعتماد ما برای محافظت از پرندگان صحبت کنیم. ما می‌توانیم تورهای پرندگان ممتاز را متناسب با هر نوع بودجه ارائه دهیم، و تیم مجرب ما می‌تواند به شما توصیه‌های ارزشمندی در مورد راه‌حل‌های بیشتر کنترل پرندگان، ارائه دهد.

ما خدمات کنترل آفات با استفاده از راپل را در سراسر تهران ارائه می دهیم و خوشحال می شویم که برای ارزیابی نیازهای نصب توری پرندگان بازدید کنیم. خدمات ما حرفه ای، صادقانه و دوستانه است که امتیاز 10/10 را برای ما به ارمغان آورده است.

توری مناسب برای گیاه

افرادی که در بالکن یا باغ خود دارای گیاه و نهالستان هستند یا می خواهند از درختان میوه یا سایر گیاهان خود در برابر آفات پرندگان محافظت کنند، تورهای پرندگان برای بالکن را بسیار مفید خواهند یافت.

توری ضد پرنده انسانی و مؤثرترین رویکرد برای طرد پرندگان است. با استفاده از توری پرنده برای بالکن یا پنجره می توانید با موفقیت از اشیاء، روزنه ها و سازه ها محافظت کنید. توری ضد پرنده که به عنوان توری پرنده برای بالکن یا پنجره نیز شناخته می شود، به طور گسترده در سراسر جهان برای جلوگیری از نفوذ پرندگانی مانند کبوتر استفاده می شود. این تورها معمولاً در مناطقی استفاده می شود که نفوذ چنین پرندگانی می تواند خطرناک باشد.

مزایای نایلون پرنده ،توری کبوتر:

– نصب آسان، وزن سبک، کار سنگین.

– نصب توری پرنده بسیار حداقلی و ابتدایی است. این شامل استخدام هیچ پرسنل اضافی یا هیچ تلاش کمکی نیست.

– راه بی ضرر برای از بین بردن تهدید کبوتر یا مشکل پرندگان.

– بدون تاثیر باران و خورشید

– ضدآب

– اشعه ماوراء بنفش تثبیت شده: مواد مورد استفاده برای ساخت تور پرنده مانند توری فلزی پوسیده نمی شوند.

ارسال یک دیدگاه