خانه » وبلاگ » قیمت نماشویی ساختمان

قیمت نماشویی ساختمان

قیمت نماشویی ساختمان

عناوین محتوایی که می خوانیم .

قیمت نماشویی ساختمان

با شروع کار نماشویی در نمای ساختمان ها وقتی به انتهای کار میرسیم یا وقتی قبل از انجام می خواهیم یک مجموعه مناسب با قیمت مناسب را پیدا کنیم پای قیمت به میان می آید که بر همه چیز حاکم است. و می تواند پروژه را رد یا قبول کند. پس بهتر است با فاکتور های قیمت نماشویی آشنا شویم.

عوامل موثر بر قیمت شستشوی نمای ساختمان

نکات زیادی در قیمت گذاری نماشویی یا شستشوی نما تاثیر دارد بطور مثال قیمت نماشویی یک ساختمان 4 طبقه با نمای سنگی در مقایسه با یک ساختمان 4 طبقه با نمای سیمانی کمتر است. زیرا شستشوی نمای سیمانی نیازمند مواد تمیز کننده بیشتر و کار بیشتر در ارتفاع است لذا باید به تمام عوامل موثر توجه کنیم.

قیمت نماشویی ساختمان

نوع نمای ساختمان

جنس سازه و بطور دقیق نوع نمای آن سازه که قرار است نماشویی روی آن توسط ارتفاع کاران انجام شود مهم است چون سازه های شهری از جنس های متنوعی برای نمای خود استفاده می کنند. بطور مثال یک مجتمع تجاری از شیشه یا کامپوزیت در نمای خود استفاده می کتد و یک ساختمان یا ملک مسکونی از سنگ.

بازدید میدانی از نمای سازه

پس از ارزیابی ملک در واتساپ یا محیط های آنلاین نوبت به بازدید حضوری و میدانی از پروژه می شود که کارشناسان دسترسی با طناب در محل پروژه از نمای سازه که دچار آلودگی یا کثیفی شده است بازدید می کنند. و قیمت مناسبی را به کارفرما اعلام می کنند که این قیمت منوط به رعایت تمام نکات ایمنی می باشد.

ارزیابی مواد مورد استفاده در قیمت نماشویی

مواد مورد استفاده برای نماشویی ساختمان بسته به نوع نما شامل شوینده های معمولی که در آب حل می شوند. شوینده های شیمیایی یا غلیایی هستند. که با توجه به نوع جرم و انتخاب کارفرما بر روی قیمت نماشویی بخصوص در کلان شهر ها مثل تهران تاثیر مستقیم دارد.

روز های کاری در قیمت نماشویی تاثیر دارد؟

معمولا نماشویی ساختمان یا شستشو نما در روز های خشک و در فصل گرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما در روز های سرد هم شما می توانید نمای سازه خود را بشورید و پاکیزه کنید. این مساله هیچ تاثیری در قیمت نماشویی ندارد اما بعضی از افراد سودجو از این مساله استفاده کرده و قیمت را در روز های گرم بالاتر می برند.

تیم متخصصی شستشوی نمای ساختمان

هر شرکت یا مجموعه نماشویی دارای تیم خاص برای شستشو نما در ارتفاع هستند و تکنسین های کار در ارتفاع باید مدرک معتبر برای این کار را داشته باشند، اصولا شرکت هایی که دارای مدرک معتبر هستند قیمت بالاتری دارند نسبت به مجموعه های دیگر. اما مجموع آسمان خراش با دارا بودن اعتبار بین المللی از هزینه های گزاف جلوگیری کرده و نرخ خوبی را به مشتریان ارائه می دهد.

بهترین راه حل

فکر ها را روی هم بگذارید و متناسب ترین مجموعه را برای شستشوی نمای خود برگزینید چرا که با یک اشتباه کوچک امکان دارد شما رضایت مطلوبی را از آن تیم یا شرکت نگیرید. در انتخاب مجموعه طناب کاران شرکتی را که به مشتریان خود اهمیت می دهند را انتخاب کنید برای اینکه قیمت برای آن ها در درجه دوم قرار دارد.

به جزئیات دقت کنید!

نمایش خوب بودن در کار دسترسی با طناب در ارتفاع همیشه زبان زد خاص و عام است و می تواند تجربه خوبی را به مشتری بدهد تا پروژه نمای سازه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اینکه مجموعه ای از تجهیزات قدیمی و فقط کار راه انداز استفاده می کند بد است. ما در شرکت آسمان خراش افتخار می کنیم که دارای تجهیزات عالی در زمینه طناب کاری و کار در ارتفاع بدون داربست هستیم.

تماس با شرکت حرفه ای نماشویی

با در نظر گرفتن قیمت گذاری نماشویی به این نتیجه می رسیم که باید با کارشناسان خبره در این موضوع مشورت کنیم و با بازدید حضوری از پروژه نماشویی قیمت برآورد شود. مجموعه آسمان خراش با دارا بودن تکنسین های حرفه ای کار در ارتفاع قیمت معقولی را برای شما عزیزان رغم می زند. فقط کافیست با شماره های ثابت، همراه و لمس آیکون های کنار صفحه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

021-88051479

021-33616304

0912-0238370

 

ارسال یک دیدگاه