خانه » وبلاگ » نماشویی کامپوزیت

نماشویی کامپوزیت

نماشویی کامپوزیت

عناوین محتوایی که می خوانیم .

کامپوزیت یک ورق از جنس آلومینیوم است که از چندین لایه داخلی از جنس پلی اتیلن و مواد عایق حرارتی تشکیل شده است. وقتی از کامپوزیت ها برای نمای ساختمان استفاده می شود، بعد از مدتی نیاز به شستشوی نمای ساختمان دارند و باید با اصول و روش شستشوی کامپوزیت در ارتفاع آشنا بود. حالا ما شما را در این مقاله با شستشوی ورق های کامپوزیت استفاده شده در نما با تکنیک راپل یا طناب آشنا می کنیم.

دقت برای نمای کامپوزیت

ورق های کامپوزیت در نما بسیار حساس می باشند و باید توسط تکنسین های متخصص شستشو شوند. زیرا حتی یک اشتباه کوچک در نماشویی کامپوزیت باعث از بین رفتن کیفیت آن ها می شود. بطور مثال نور خورشید مخصوصا در روز های گرم باعث داغ شدن ورق های کامپوزیت می شوند و شستشوی آنها باید در اول صبح و قبل از گرمای شدید صورت گیرد.

شستشوی نمای کامپوزیت

نماشویی کامپوزیت نما در ساختمان با طناب

روش های نماشویی کامپوزیت با طناب

کامپوزیت های نما معمولا به دو روش در ارتفاع تمیز می شوند. روش اول به وسیله ابر و طی می باشد که با نرمی نمای کامپوزیت عاری از کثیفی می شود. روش دوم استفاده از فشار آب خیلی قوی یا همان واترجت می باشد. این کار باعث می شود سخت ترین لکه ها و کثیفی هااز روی سطح نما جمع شوند.بهتر است از مواد شوینده کمتر برای نما های کامپوزیتی استفاده کنیم.

شستشو با ابر و طی در ارتفاع

در این روش با یک ابر و طی مخصوص تکنسین های فرود بصورت دستی نقاط آلوده و جرم گرفته را از بالا به پایین تمیز می کنند. طی چندین فرود تمام نقاط نمای ساختمان و ورق های کامپوزیت کاملا پاکیزه می شوند. کیفیت در این روش بسیار مهم است چون با فقط تکنسین های مجرب همجون تکنسین های حرفه ای شرکت آسمان خراش از پس این کار در ارتفاع بر می آیند.

واترجت برای نماشویی کامپوزیت

استفاده از دستگاه واترجت خیلی به کارآمدی پروژه کمک می کند. زیرا آب فشار قوی باعث سریع تر شدن کار و از بین رفتن جرم های ماندگار می شود. ما میتوانیم با فشار آب بسیار بالا به درز های ریز هم دید داشته باشیم که تمیزی را دو چندان می کند. البته این روش سخت تر از ابر و طی ولی بسیار سریع و از نظر مردم کارآمدتر است.

مزیت های نماشویی کامپوزیت با طناب چیست؟

از مزیت های مهم نماشویی کامپوزیت می توان به سریع انجام شدن کار با طناب اشاره کرد. که طی چندین روز یا حتی 1 روزه پروژه به پایان می رسد. دیگر امتیاز مهم این است که نیاز نیست داربست های گران قیمت را پیاده سازی کنیم. از این رو طناب کاران بالاترین کیفیت را در کمترین زمان برای شما به ارمغان میاورند.

قیمت نماشویی کامپوزیت در کلان شهر ها

با توجه به نوع سازه شما و نمای کامپوزیت آن، هزینه های نماشویی متفاوت است. و باید توسط کارشناسان بازدید و قیمت گذاری شوند. لذا بهتر است مدیر ساختمان یا کارفرما با شرکت فنی آسمان خراش مجری تخصصی شستشوی نمای کامپوزیت در تهران تماس بگیرید تا بهترین قیمت برای شما لحاظ شود.

نمای خوب نیازمند تیم خوب است

انجام خدمات شستشوی نما با طناب بخصوص شستشوی نمای کامپوزیت نیازمند تکنسین های کاربلد و حرفه ای است که مدرک معتبر داشته باشند. تا برای پروژه خود انتخاب کنید تا با توانایی و تجربه مفید خود در این زمینه بهترین کیفیت را برای پروژه شما پدیدار کنند. مجموعه آسمان خراش تمام خدمات کار در ارتفاع را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و دارای مدرک متبر در این زمینه است.

آیا نیاز داریم نمای کامپوزیت ساختمان را تمیز کنیم؟

بله صد در صد! به دلیل اینکه ظاهر سازه یا ساختمان شما بازگو می کند کار یا تجارت شما را. هرچه به این ظاهر اهمیت ندهیم جایگاه ما را کاهش میدهد. پس بهتر است همین امروز اعتبار خود را با شستشوی نمای کامپوزیتی خود بیشتر کنید و لذت نمای زیبای خود را ببرید.

کلام پایانی

خب حالا بیشتر نکات را در مورد شستشوی نمای کامپوزیت می دانیم. وقت آن رسیده که با تماس با مجموعه فنی آسمان خراش راهنمایی های لازم را دریافت کنید. تا در اولین فرصت طبق تقویم کاری برای شستشوی نمای کامپوزیت شما بیاییند، فقط کافیست با شماره های ثابت، همراه و لمس آیکون های کنار صفحه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

2 دیدگاه

  1. Rezaii سپتامبر 17, 2022 در5:10 ب.ظ - پاسخ

    عالی…از سپردن پروژه به تیم شما خرسندیم

    • تیم تولید محتوای آسمان خراش اکتبر 5, 2022 در11:47 ق.ظ - پاسخ

      مچکریم! خوشحالیم که مورد رضایت شما بوده خدمات ما

ارسال یک دیدگاه