خانه » وبلاگ » بازسازی نمای ساختمان

بازسازی نمای ساختمان

عناوین محتوایی که می خوانیم .

به عنوان بخشی از خدمات بازسازی نما، ما تیمی از تکنسین های دارای مجوز دسترسی با طناب یا راپل صنعتی داریم که بازسازی های عملی نما را انجام می دهند. در بسیاری از موارد، به ویژه هنگامی که چندین بازسازی عملی مورد نیاز است، دسترسی به طناب می تواند مقرون به صرفه تر، کارآمدتر و بهتر از داربست های موتوری و ثابت سنتی باشد.

خدمات تعمیر و بازسازی نما با دسترسی با طناب شرکت فنی آسمان خراش و تعمیر انواع نمای سنگی، بتنی، فلزی و چوبی و غیره را در تهران و ایران بزرگ ارائه می دهد. نما و سازه های بتنی ترک خورده و سست، قاب و طاقچه پنجره ها، لنگه ها و سایر قطعات ساختمانی آسیب دیده می تواند به معنای خطر بالقوه برای همه افراد اطراف باشد که نیاز به توجه و بازسازی حرفه ای دارد.

مواد شیمیایی (تولید شده توسط آلودگی هوا)، تراکم و آب باران، کوچکترین شکاف ها یا شکاف های سطحی می توانند به عمق سازه نفوذ کنند و باعث آسیب جدی و تخریب داخل سنگ یا بتن شوند. بزرگترین مشکل زمانی است که آرماتور آهنی ساختمان های بتنی شروع به زنگ زدگی می کند که در اثر واکنش شیمیایی بین آهن و آب و سایر مواد شیمیایی ایجاد می شود و لایه ای از زنگ که دائماً در حال رشد است روی سطوح آهن ایجاد می کند که به آرامی ترک می خورد و پوسته می شود. این موضوع پنهان، می تواند هر بتن یا نمای سنگی مسلح را از بین ببرد و باعث ایجاد مشکلات جدی سازه ای داخلی و خارجی و آسیب شود. پیش از به خطر افتادن قطعات بتنی و سنگی نما، تعمیر و نگهداری نیز می‌تواند کمک جدی باشد، حتی اگر دسترسی دشوار باشد. آسمان خراش تکنسین های حرفه ای که دارای تجربه زیادی در تعمیر و بازسازی از طریق دسترسی با طناب هستند را دارا می باشد.

تکنسین های حرفه ای ما می توانند هر گونه تعمیرات و بازسازی نمای ساختمان و برج را با داشتن طناب های راپل برای انجام امور، نصب روکش GRC، تعمیر نما و رنگ آمیزی را انجام دهند. تیم ما تعمیرات و رنگ‌آمیزی GRC را در برج ها، بانک ها و بسیاری از ساختمان‌های کوچکتر و بزرگتر دیگر در سرتاسر تهران تکمیل کرده‌اند، جایی که قطعات ساختمانی تازه نصب شده و از پیش ریخته‌گری شده نیاز به کمک حرفه‌ای داشتند. برخی از قطعات تازه نصب شده نیاز به تعمیرات کوچکتر و بزرگتر پس از فرآیند ساخت دارند. ما می‌توانیم گوشه‌های شکسته ، سطوح آسیب‌دیده را تعمیر و بازسازی کنیم، تمیزکاری حرفه‌ای انجام دهیم یا در صورت لزوم تعویض را انجام دهیم.

تعمیر،تعویض و رنگ آمیزی قاب پنجره و شیشه

تعمیر قاب پنجره یا بتونه بخش مهمی از هر پروژه نقاشی پنجره است. حذف قطعات پوسته پوسته شده، آسیب دیده یا ترک خورده، رنگ یا بتونه لعاب و بازگرداندن این سطوح پایه، بخشی اجتناب ناپذیر از هر پروژه نقاشی پنجره است. تیم رنگ آمیزی حرفه ای ما چندین سال تجربه در این پروژه های ظریف برای تعمیر قاب های پنجره یا طاقچه های پنجره در شرایط بد با استفاده از رزین های خاص، تکنیک ها و ابزار های نازک کاری در ارتفاع با طناب راپل دارد. تعویض تک شیشه ها و تعویض بتونه لعاب یا تعمیر آن در صورت لزوم نیز جزء عمده این اقدامات است. وضعیت قاب های واقعی پنجره یا طاقچه‌های پنجره معمولاً تلاش‌ها و هزینه‌های نهایی این نوع پروژه‌های نقاشی را مشخص می‌کند.

تعمیرات انواع پنجره در نما

تعمیر و تعویض طاقچه بتنی انواع پنجره بخش اساسی از پروژه های بازسازی و تعمیرات بیرونی نما برای ما است. طاقچه های پنجره یکی از سطوحی هستند که بیشتر در معرض شرایط آب و هوایی مرطوب و بارانی قرار می گیرند، بنابراین بخش های مهم نمای ساختمان گاهی اوقات نیاز به توجه بیشتری دارند. با توجه به خطر افتادن برخی از قسمت های قطعات پنجره های قدیمی و آسیب دیده، این پنجره ها دیگر نمی توانند کار کنند و از نفوذ آب به داخل جلوگیری کنند.

هر گونه ترک و آسیب های دیگر می تواند آب باران را به داخل خانه و سایر سازه های دیواری راه دهد و در نتیجه باعث ورود آب زیاد و ایجاد رطوبت در بخش های دیوار داخلی در اطراف مناطق آسیب دیده شود. در بسیاری از موارد، به عنوان مثال: ساختمان های مرتفع، بالای برج ها … و غیره. هنگامی که داربست یک راه حل دسترسی ممکن یا معقول نیست، آسمان خراش مجری تخصصی کار با طناب در ارتفاع خدمات حرفه ای را برای هر گونه تعمیر بتن، تعمیر آستانه پنجره بتنی، تعویض یا بازسازی انواع پنجره ارائه می دهد.

ایمن سازی سازه های بتنی ناپایدار

یک ساختمان اداری بتنی قدیمی و در حال تخریب، در کنار ساختمان های مجاور همیشه باعث ترس می شود. از آنجایی که ساکنان ساختمان های مجاور و اطراف آن، ریزش خطرناک آوار از سازه های بتنی آسیب دیده را تجربه کرده اند، تیم فنی آسمان خراش برای حذف تمام قسمت های خطرناک ، آسیب دیده و ایمن سازی انتهای باز این بخش های دیوار بتنی آماده شده است.

انواع گچ کاری نما با طناب

شرکت فنی آسمان خراش خدمات بازسازی نما با ملات آهک را با طناب حرفه ای در ارتفاع، تعمیر سازه و گچ کاری را در تهران و ایران بزرگ ارائه می دهد. برخی از قسمت های سنگی یا بتنی ساختمان ها گاهی نیاز به توجه دارند. این سطوح به شدت در معرض باران و سایر شرایط آب و هوایی قرار دارند که می تواند به شدت بر شرایط عمومی سنگ، گچ کاری، محیط پنجره و … تاثیر بگذارد.

این نیروهای طبیعی می توانند سنگ یا گچ و سازه های دیوار را از بین ببرند که می تواند منجر به مشکلات فنی داخلی شود. این مشکلات را می توان به طور عمده در انتهای شیروانی، ارتفاعات عقب، لوله های کنار آب و پشت دودکش خارجی که در آن سطوح ساختمان بیشتر در معرض شرایط آب و هوایی قرار دارند مشاهده کرد. روکش یا سنگ ها بر روی ساختمان اختصاص داده شده اند برای محافظت از نمای ساختمان (دیوارها، آجرکاری و …) در برابر تأثیرات آب و هوای خارجی و افزایش طول عمر آجرکاری.

هنگامی که گچ ها قدیمی و فرسوده می شوند، توسط خزه پوشانده می شود و مواد معدنی ضروری شروع به خروج از آب باران یا رطوبت در حال تبخیر می کنند، ملات دیگر نمی تواند نقش خود را ایفا کند. این موضوع که به اصطلاح “شکوفایی نمک” گفته می شود، سازه های سنگی و آجرکاری را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. در بسیاری از موارد ما سیستم ناودان معیوب و نشتی نما را که باعث ایجاد مشکلاتی در ورود آب و خیس شدن سطوح خارجی که باعث از بین رفتن سنگ، گچ کاری و رنگ می شود را تعمیر می کنیم. در این موارد پروژه ها به دقت مورد بازرسی قرار میگیرد تا بهترین شیوه برای بازسازی اعمال شود. تیم ما تجربه گسترده ای در هر گونه بازرسی نشتی و سایر پروژه های تعمیر و نگهداری نمای خارجی ساختمان و برج بدون نیاز به داربست دارد.

بازسازی نمای خارجی دیوار

پروژه های بازسازی نمای دیوار های خارجی گاهی اوقات زمانی که دسترسی به سطح دشوار یا پیچیده است به متخصصان فنی ما نیاز دارد. انجام گچ کاری و سایر تعمیرات سطحی از طریق دسترسی با طناب راپل کار آسانی نیست، اما سال ها تجربه و خدمات ویژه ما در این صنعت می تواند به معنای راه میانبر قابل توجهی برای مشتریان ما در هنگام نیاز به بازسازی و یا بازسازی نمای ساختمان خارجی باشد. در این راه خاص تیم ما چندین کار زیبا را روی ساختمان‌های مسکونی و تجاری متعددی انجام داده است، مانند هتل و اقامتگاه‌ها، و غیره. تیم ما همچنین هرگونه EWI یا به عبارتی عایق کاری دیوار (خارجی) را ارائه می‌کند. کارهای نصب و تعمیرات، از جمله هرگونه بازسازی انواع دیوار و نمای های خاص و کارهای مرتبط توسط تیم فنی آسمان خراش انجام می شود.

خدمات تعویض شیشه نما

شرکت فنی آسمان خراش مسلماً با تجربه ترین نصب کننده شیشه با استفاده از تکنیک های دسترسی با طناب در ایران هستند که صدها جایگزین موفق را انجام داده اند. ما در این زمینه بسیار ماهر هستیم و شیشه را در معتبرترین پروژه های معروف تهران مانند اداره برق، برج های مسکونی و غیره جایگزین کرده ایم. اکثریت قریب به اتفاق این پروژه های پیچیده در شب یا در طول تعطیلات آخر هفته انجام می شود تا مشتری و منطقه اطراف را درگیر نکند.

گروه آسمان خراش قادر به انجام کلیه اشکال تعمیر و بازسازی نما های ساختمان های بلند و برج ها می باشد. تعویض و تعمیر شیشه از طریق دسترسی با طناب به سرعت، کارآمد و با حداقل اختلال انجام می شود. گروه آسمان خراش از تکنیک های دسترسی سبک یا طناب صنعتی برای کمک به حفظ یکپارچگی و ظاهر نمای سازه شما استفاده می کند.

تعویض شیشه سطح بالا یک سرویس عمومی تیم تعویض شیشه حرفه‌ای آسمان خراش در تهران است. این خدمات تمامی حوزه‌های صنعت شیشه‌ سازی را از ساده‌ترین شیشه ‌های تک جداره تا پیچیده‌ترین پروژه‌های تعویض شیشه (واحد شیشه‌ای دو جداره یا شیشه نرده‌ای) پوشش می‌دهد. ما شیشه ها را در بالاترین سطح بدون استفاده از داربست یا سایر راه حل های دسترسی برقی جایگزین می کنیم، که عامل اصلی خدمات رقابتی ما است. تعویض یا تعمیر یک واحد دو یا سه جداره بزرگ همیشه چالش برانگیز است، حتی اگر دسترسی به سطح خارجی ساختمان محدود یا دشوار باشد. تیم فنی دسترسی با طناب آسمان خراش در این پروژه های ویژه تعویض شیشه در سطح بالا تخصص دارد. در این موارد، زمانی که تعویض شیشه سطح بالا در راه است، راه حل دسترسی ایمن و جابجایی ایمن واحد شیشه، مشکل ترین و پیچیده ترین بخش پروژه است.

جابجایی واحدهای شیشه ای در سطح زمین (تخلیه، جابجایی دستی، دفع شیشه آسیب دیده یا حمل واحد شیشه ای جدید به مکان مناسب و غیره)، مدیریت عملیات بلند کردن عمودی با استفاده از تکنیک های دسترسی طناب ویژه، سیستم های قرقره یا موارد مشابه، سازماندهی عملیات جرثقیل حرفه ای برای بلند کردن یا نصب مینی جرثقیل در قسمت پشت بام نیز بخش های اساسی تعهد ما برای این پروژه های تعویض شیشه سطح بالا است. شرکت فنی آسمان خراش خدمات کامل و جامع تعویض شیشه و راه حل های دسترسی ویژه، عملیات بلند کردن و … را ارائه می دهد.

همکاری خوب در کار با تامین کنندگان ما یا سایر پیمانکاران همیشه برای دستیابی به بالاترین عملکرد در پروژه واقعی بسیار مهم است. ما می‌توانیم به شرکا و تامین‌کنندگان خود (تولیدکنندگان شیشه، اپراتورهای جرثقیل و شرکت‌های کرایه تجهیزات …) تکیه کنیم که بهترین قیمت‌ها، تخفیف‌ها و بهترین خدمات قابل اعتماد را در بازار به ما ارائه دهند. این مزایا، و چندین سال تجربه ما در این صنعت خاص، عوامل کلیدی موفقیت ما و پروژه‌های جایگزین شیشه در سطح بالا هستند. تعمیر و نگهداری شیشه ، مراقبت های بعدی، تعمیرات لعاب و پرداخت شیشه نیز بخش اساسی از خدمات ما هستند.

ارسال یک دیدگاه