خانه » وبلاگ » اجرای عایق رطوبتی

اجرای عایق رطوبتی

عناوین محتوایی که می خوانیم .

نصب عایق رطوبتی ساختمان

یکی از ویژگی های محبوب سقف های تجاری پوشش یا عایق های رطوبتی است. پوشش سقف به دلیل توانایی آن در افزایش عمر سقف با افزودن یک لایه محافظ در برابر نور، آب و سایر عناصر ارزشمند است. همچنین یک راه حل موقت عالی و کم هزینه برای تعویض سقف است. شرکت فنی آسمان خراش متخصص نصب پوشش های سقف در تهران و ایران پهناور با فناوری دسترسی با طناب در ارتقاع است، بنابراین می توانید به ما اعتماد کنید تا چند سال هزینه های اضافی خود را کم کنید.

شرکت فنی آسمان خراش انواع سقف های تجاری زیر را در ارتفاع با طناب راپل بدون نیاز به داربست نصب، تعویض و تعمیر می کند!

سقف غشایی تک لایه

غشاهای تک لایه مواد سقفی مصنوعی و مبتنی بر پلیمر هستند که یک لایه محافظ سقف را برای ساختمان تجاری شما فراهم می کنند. برای عایق کاری و عایق رطوبتی حیاتی هستند، اگر به درستی نگهداری شوند، می توانند بیش از 30 سال دوام بیاورند.

سقف های پی وی سی (پلی وینیل کلراید)

پی وی سی (پلی وینیل کلرید ترموپلاستیک) یک غشای تک لایه است که معمولاً در سقف های تجاری در تهران و ایران استفاده می شود. به عنوان نوعی پلاستیک، به صاحبان مشاغل و مدیران مشاغل در کنار دوام، مقرون به صرفه بودن را ارائه می دهد. به همین دلیل است که سومین پلیمر مصنوعی پرفروش است.امروز برای مشاوره رایگان و برآورد نیازهای PVC یا سایر نیازهای سقف تجاری با ما صحبت کنید.

سقف های TPO (پلی الفین ترموپلاستیک)

TPO (پلی اولفین ترموپلاستیک) یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای سقف های تجاری در کارخانه ها و مکان های بزرک است. غشای تک لایه در سیستم های سقف مسطح استفاده می شود و آن را به گزینه ای محبوب برای سقف سازی برای سازه های بزرگ و تجاری تبدیل می کند. بهره وری انرژی و طبیعت طولانی مدت TPO به همراه مقرون به صرفه بودن، آن را به بهترین انتخاب برای سقف های تجاری در مراکز صنعتی و تولیدی تبدیل کرده است.

کارشناسان سقف آسمان خراش سال ها تجربه در نصب، تعمیر و بازسازی سقف های TPO با استفاده از فناوری طناب و راپل را دارا می باشند. برای مشاوره رایگان همین امروز با ما تماس بگیرید.

EPDM (مونومر اتیلن پروپیلن دی ان)

سقف EPDM (اتیلن پروپیلن دی ان ترپلیمر) یک انتخاب محبوب برای سقف های تجاری است زیرا مقرون به صرفه، بادوام و مناسب برای سقف های کم شیب یا کاملاً مسطح است، اگرچه می توان آن را برای هر نوع سقف تجاری پیکربندی کرد. یک ترکیب پلیمری با ماندگاری طولانی که می تواند عناصر را تحمل کند، کاربرد EPDM ساده است، اما به متخصص نصب سقف و عایق بندی حرفه ای، به ویژه در مقیاس بزرگتر، نیاز دارد.

خدمات نصب و تعمیر سقف EPDM شرکت آسمان خراش همه چیز را دارا می باشد. از نصب تا تعمیر و همه چیز در این بین در ارتفاع با طناب. البته همه چیز به دو چیز بستگی دارد: مواد با کیفیت و طرز کار استثنایی آن، که هر دو را می توانیم تضمین کنیم. برای دریافت قیمت رایگان در مورد نصب و یا تعمیر سقف تجاری خود با استفاده از طناب کاران ماهر ما با ما تماس بگیرید.

سقف های فلزی تجاری

سقف فلزی تجاری به سرعت به ماده استاندارد برای سقف ساختمان های تجاری تبدیل شده است. دلیل خوبی است چون فلز یکی از بادوام ترین مواد برای نصب سقف است، با این حال، سرمایه گذاری اولیه آن بسیار بالاتر از سایر راه حل های پوششی برای سقف مکان های تجاری است. با این حال، هزینه اولیه با طول عمر و سهولت نگهداری آن مقایسه می شود. این بهترین انتخاب برای پروژه های سقف چند منظوره مناسب است

سقف توکار (BUR)

سقف ساخته شده که شکل آن قدیمی تر از سقف های تجاری است، به ویژه در سقف های کم شیب. که اغلب به عنوان سقف های “قطر و شن” شناخته می شود، آنها از لایه های قیر، ورق های لایه ای و مواد روکش ساخته شده اند. BUR ها برای آب و هوای گرم تر مناسب تر هستند و در آنجا عمر طولانی تری دارند. این یک گزینه عالی از نظر ضد آب بودن و نگهداری است، اما نصب آن شامل تعدادی دود خطرناک است.

قیر اصلاح شده

قیر اصلاح شده یک ماده سقفی محبوب است که بر روی ساختمان های تجاری نصب می شود، به ویژه آنهایی که دارای سیستم سقف با شیب کم یا مسطح هستند. ساخته شده از آسفالت است، سیستم قیر اصلاح شده استاندارد یک سیستم دو لایه است که به صورت رول نصب می شود. تعمیر و نگهداری آن آسان است و بسیاری از کارشناسان مقاومت آن در برابر پارگی را به عنوان یکی از قوی ترین ویژگی های قیر اصلاح شده در برابر جایگزین های دیگر برای سقف های تجاری ارزیابی می کنند.

مراحل نصب عایق رطوبتی سقف با استفاده از غشای ضد آب قیری

آماده سازی سطح سقف

سطحی که قرار است غشاء یا ایزوگام شود باید از آلودگی پاک، خشک و تمیز باشد. نباید در هوای نامساعد و زیر 450 درجه فارنهایت نصب شود. برای شیب های تا 3 اینچ، ایزوگام باید عمود بر دال و شیب بیش از 3 اینچ باید موازی با شیب قرار گیرد. این تضمین می‌کند که آب هرگز در لبه مفصلی جاری نمی‌شود.

تجهیزات مشعل

تجهیزات مشعل باید به درستی وصل شده و شیلنگ ها در شرایط کاری خوب باشند. با استفاده از آب صابون، تجهیزات را در برابر نشت گاز بررسی کنید. هنگامی که مشعل باز می شود باید در کمترین تنظیمات ممکن باشد تا از فوران ناگهانی آتش جلوگیری شود.

تراز رول

در هنگام گذاشتن غشا نباید چین و چروک ایجاد شود و تراز مناسب لازم است.

نصب غشای ضد آب قیری

آتش مشعل باید به طور یکنواخت و آهسته روی رول در حین نصب اعمال شود. بهترین حرکت مشعل چپ و راست کردن به آرامی است.

برای عایق رطوبتی سقف بتنی از غشای ضد آب قیری یا ایزوگام استفاده می شود. این ایزوگام های عایق رطوبتی در خط تولید به صورت رول ساخته و در کارخانه به خوبی مهر و موم و بسته بندی می شوند. مشخصات و راهنمای ایمنی این اجناس ارائه شده توسط سازنده یا مالک ساختمان یا برج باید قبل از مراحل نصب مطالعه شود. ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی در هنگام استفاده از این ایزوگام ها مهم ترین کار ممکن است. تمام مواد اشتعال زا از پشت بام ها باید برداشته شوند و نکات ایمنی خوب برای استفاده صحیح باید رعایت شود. غشاهای ضد آب قیری یا ایزوگام ها در محل باز می شوند و با استفاده از مشعل های دمنده روی سطح با چسب های پایه ای از جنس قیر نصب می شوند.

لایه ای از غشای ضد آب قیری بر روی سقف سازه قرار داده می شود تا به عنوان سپری در برابر نفوذ آب به سقف عمل کند. کاشی‌ها و غشای سقف روی مواد پرکننده که به صورت شیب‌دار قرار گرفته‌اند اعمال می‌شود تا جریان آب را به داخل زهکشی منتقل کند. یک شیب مناسب لازم است تا آب به طور پیوسته به سمت زهکش ها جریان یابد. این غشاها دارای مواد ضد آب به ضخامت 2 تا 4 میلی متر هستند. غشاء باید انعطاف پذیر با کشیدگی 150 درصد برای پوشش هرگونه ترک کوچک، قوی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و UV، به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا هر شکلی را که روی آن قرار می گیرد به خود بگیرد.

جریان مرکب به بیرون

هنگام سوزاندن ایزوگام روی اتصالات، تقریباً 1 اینچ ماده شیمیایی از غشای ضد آب باید خارج شود تا از پر شدن مناسب شکاف ها اطمینان حاصل شود. جریان بیش از 1 اینچ سیگنال های گرم شدن بیش از حد غشا. غلتک باید همراه با مشعل روی اتصالات گذاشته شود تا مرکب به درستی گیر کند و شکافی در اتصالات ایجاد نشود.

اتصالات بین ورق های ضد آب را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که اتصال کامل بین دو ورق مهمترین بخش است. تمام لبه های اتصالات را به درستی بررسی کنید تا از چسبندگی مناسب لبه های انتهایی ایزوگام اطمینان حاصل کنید، شکاف های هوا قابل قبول نیستند. در شکاف ها، ورق ها را باید بلند کرد و با مشعل گرم کرد و دوباره نصب کرد.

لبه های انتهایی در ورق های ایزوگام ضد آب

در انتهای ورق باید به خوبی گرم شود تا قیر روی ورق ظاهر شود. سطح زیرین ایزوگام را به خوبی گرم کنید تا از چسبندگی مناسب در دورها اطمینان حاصل کنید. ورق های ایزوگام عایق رطوبتی قیری به اندازه 3 اینچ در طرفین و 6 اینچ در انتها برای چسبندگی مناسب و اتصال ضدآب روی هم قرار گرفته اند و نشت آب را مسدود می کنند. دورهای انتهایی پلکانی باید 18 اینچ از هم فاصله داشته باشند تا هیچ دور انتهایی مجاور بر هم منطبق نباشد.

تعمیر سقف تجاری مرحله ای قبل از نصب

گاهی اوقات تنها چیزی که برای داشتن سقفی به اندازه نو نیاز است یک تعمیر عالی است. پیمانکار سقف تجاری آسمان خراش به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا تعمیر یا جایگزینی مناسب ترین گزینه است. ما از یک کار خوب تعمیر سقف خوشحال می شویم و انرژی می گیریم تا تخصص خود را به مشاغل در تهران و ایران ارائه دهیم تا طول عمر و اثربخشی سقف تجاری آنها را افزایش دهیم.

تعمیر و نگهداری سقف های تجاری

نگهداری منظم سقف برای کمک به به حداقل رساندن احتمال تعمیرات مداوم یا تعویض کامل سقف حیاتی است و در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. این بررسی‌های منظم در طول زمان مشکلات کوچکی را آشکار می‌کند که اگر کنترل نشود، می‌تواند منجر به مشکلات بزرگ‌تر و گران‌تر شود. با آسمان خراش مجری تخصصی کار در ارتفاع با طناب در مورد برنامه های تعمیر و نگهداری سقف تجاری خود صحبت کنید تا از کسب و کار شما در برابر هر گونه حوادث ناگوار سقف در طول سال محافظت کنید.

مزیت نصب عایق رطوبتی با طناب راپل در ارتفاع

یکی از مشکلات نصب ایزوگام ها و عایق های رطوبتی در ساختمان ها و برج ها این است که بعضی از قسمت هایی که نیاز است ایزوگام نصب شود در مکان یا نقطه های غیر قابل دسترسی هستند و نصب غشا یا ایزوگام در آن ها بسیار سخت است! ولی با فناوری طناب های راپل که تکنسین های کار در ارتفاع بسیار مسلط هستند می شود به سخت ترین نقاط نما هم دسترسی داشت و به بهترین نحو ایزوگام و عایق رطوبتی را در آن نقطه نصب کرد. با این کار شما هم خیالتان از نصب آسوده است و هم از هزینه های گزاف داربست جلوگیری می کنید.

شرکت فنی آسمان خراش مجری تخصصی کار در ارتفاع با طناب های راپل نصب انواع عایق های رطوبتی را برای سقف های مکان های تجاری، مسکونی و تولیدی را به نحو ممکن انجام می دهد. بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین قیمت در کنار کیفیت بالای خدمات برای شما اعمال شود.

 

ارسال یک دیدگاه